Jonny Be Good - Måndag

Idag tog jag ett riktigt hårt dressyrpass på utebanan på Chippen.
Han har haft semester några dagar nu när vi varit iväg och tävlat, så det var dags för honom nu att bli lite trött, Till en början kändes han lite stel, men lössnade super snabbt med lite sidvärtsrörelser! 
Han var så himla kvick för skänkeln idag, så bara man tänkte galopp och skulle precis lägga an skänkeln så fattade han jätte fina fattningar.
Ökningarna satt också rätt bra idag, och även öppnorna, så vi tog helt enkelt ett lite blandat pass, med lite allt möjligt..
Gjorde även nån galopp piruett som han gör så bra nu, men jobbade annars mest i traven för det är där han behöver jobbas som mest för att bli ännu starkare.
 
Men jag är super nöjd med honom idag, och jag fick med kameran bort, både mamma och minna fotade massa fina bilder på oss, så det kommer massor med bilder när jag har kollat igenom dom och rensat lite, men så länge får ni en av alla fina.
 
Vill ni se mer? 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja så klart!

2013-05-20 @ 21:14:46
Postat av: minnafinnavinna

Jaa! ;)

2013-05-20 @ 21:22:50
Postat av: Cajsa

JA! Gud va fin bild på er, tycker det är så fint när ryttaren ler! :)<3

2013-05-21 @ 06:57:12
URL: http://cmdressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0