Kommande veckan

Värsta och sista veckan var i skolan, så ska ge allt nu in i det sista, jag ska klara av att stå ut en vecka till! 
Så med hästarna kommer det nog bli rätt lugnt ändå, har ingen tävling i helgen utan kan ta det lugnt och vila upp mig lite, har varit igång nu många helger i rad..
Men jag tänkte göra upp en liten veckoplanering för denna veckan, det känns också bra för mig för då har jag något att gå efter och planera till. 
 
Måndag: Daven vilar, Chippen hård pass på banan
Tisdag: Skrittar Daven en tur i skogen, Chippen tränar
Onsdag: uteritt på Chippen, Daven lite lösgörande 
Torsdag: har inte riktigt bestämt mig, nån av dom vilar och den andra går träning
Fredag: vila för den som tränade, lugnt dressyrpass på den andra.
Lördag:uteritt (förhoppningsvis fotografering)
Söndag: uteritt (förhoppningsvis fotografering) 
 
var verkligen längesen jag hade riktigt fotografering med hästarna så jag tycker det är dags snart igen, så jag får se om någon i stallet har tid och vill vara med så blir det en fotohelg! förhoppningsvis blir det även då lite nytt material till den nya headern och designen som ska komma nu framåt sommaren.
Åsbo RF, vår snygga lag väst!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Vad är det för märke på västen? Den var jättefin :)

2013-09-16 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0