lag-SM 2013

Nu är jag hemma efter en full helg av massa roliga och också lite tråkiga saker som hänt. 
först av allt så har jag haft så roligt med mitt lag och vi har verkligen peppat varandra och hjälp varandra med allt denna helgen. 
Första start jag hade med Daven var en FEI mästerskap han gick som en gud och det belönades med en 3dje plats på 68,2% bara någon hundradel ifrån vinst. 
Dag två red jag Chippen i lagklassen som var FEI inledande, han gick super bra men vi tyckte jag fick lite snålt betalt, fick 67,5% och blev första utanför placering, laget kom då 3a. Alla mina lagmedlemmar har gjort super fina ritter denna helgen. 
 
På söndagen var det dags igen jag startade först i laget och gick ut och red en av mina bästa starter någonsin på Chippen, var så himla nöjd och betalt fick jag också! nästan 69%, en domare hade oss på över 71% och de andra 69% tyvärr var det en som hade oss lite lägre men så är det ju alltid! 
Tyvärr fick ingen i mitt lag betalt för sina starter utan dom red på 67, och 64% och därför hamnade laget på en 4de plats vilket också puttade ner oss ifrån medaljplatsen. Men jag tog 2a platsen individuellt i SM klassen på finalen! 
 
Så blanade känslor! indivduellt har det gått super men för laget var det tråkigt, och det är ändå ett lag SM, vi hade chans till silver men men tyvärr sumpades allt när ingen i mitt lag fick betalt för sina rundor. Tråkigt men sånt är det med dressyren.
Hela Laget efter brons första dagen, tripp,trapp,trull  

Kommentarer
Postat av: Irma

Vad heter alla i laget? Instagramnamn?:)

Svar: julia wesén, juliawesen wilma björk, clara egholm hebsgaard, zelma björk
Julia Wesén Cosmo

2013-11-06 @ 21:28:25
URL: http://tjejensomsatsar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0