Lämnat Chippen

Hej allihopa! Har precis varit och lämnat Chippen hos sin nya ägare, det känns jätte jobbigt han har varit min i nästan 4 år och vi har gjort så mycket tillsammans! Men jag vet att han kommer få det toppen på nya stället, och dom är verkligen så himla gulliga! Så idag tog vår resa slut, nu får jag istället följa Chippen och Kajsa i framtiden och jag håller alla tummarna för dom. Och jag vet att man kommer se mycket av dom på tävlings banorna i framtiden! Finaste Chippen. <3 
Många tårar fällda idag <3


Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

usch så tråkigt :( vet precis hur de är! :(<3

Svar: ja :(<3
Julia Wesén Cosmo

2013-11-16 @ 20:38:29
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: Clara Lennartsson

Finns det någon möjlighet att man kan fortsätta följa Chippen någonstans? :)

Svar: Det kommer information senare :)
Julia Wesén Cosmo

2013-11-17 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0