svar på frågestunden del 1

nu under veckorna passar det bra att svara på alla frågor som jag får in och svara på frågestunden för nån månad sen, men ni kan när som helst skriva frågor så lovar jag att svara på dom så fort jag kan!
 
Hur många ponnysar hade du innan Chippen och Daven?
svar: Jag har haft 2 egna ponnys innan jag fick Chippen och sedan Daven
 
Vilka bloggar läser du?
svar: Hm, jag läser inte så många bloggar just nu, jag har inte riktigt tiden till det, och sen känner jag att många av bloggarna jag gillar/gillade också har börjat uppdatera sämre. Men i skolan när jag har tid brukar jag kolla Kenzas.se & l0ve.blogg.no sedan kollar jag mina vänners ibland.

Vem var yngst i a-finalen? Du är så sjukt duktig! Du är min absoluta förebild!
Svar: om du menar i kat D? då var det Clara som rider Extrem, även hon rider för min klubb, hon är 12. Åh tack vad himla glad jag blir!

varför ska du sälja chippen och ha kvar daven? är det en satsning eller varför säljer du just chippen? varför köpte du daven om du ändå skulle sälja en häst? är chippen för dålig? många frågor hehe
svar: Jag ska sälja Chippen för jag tycker vi har kommit så långt vi kan tillsammans, vi har presterat på topp, han har varit världens bästa läromästare och nu känner jag att jag inte hinner med två på Gymnasiet, Jag vill heller inte bara låta honom stå för han är på tok för bra för det. Varför jag säljer honom och inte Daven är för att jag inte kommit lika nära Daven än, vi har inte hunnit prestera och tävla så mycket tillsammans så det är det jag först och främst vill innan det är dags att sälja honom också. Chippen är absolut inte för dålig! tvärt om, men jag ville ha två ponnyer uppe i toppen, men märkte att nu på gymnasiet funkar det inte.
 
tror du på sm medalj på daven i framtiden?
Svar: Absolut! om inget plötsligt inträffar har han stor chans, så om han bara håller sig frisk och fri från skador har han stor chans till det!

Nämn en kompis som är äldre än dig, en som är i din ålder och en som är yngre än dig!
Svar: jag har så otroligt många vänner i många olika åldrar! så det är svårt att bara välja en, men flest vänner har jag i min egna ålder. och sen Alice är min närmsta vän som är yngre än mig.

Musiken (slow it down Amy Macdonald) som är i videon på Chippen där det står att han är till salu, är det musiken till din kur?
Svar: Nej det är bara en låt  vi tyckte passade bra just där.

Hur gick det i A-finalen? 
Svar: det gick super bra! vi kom 5a på över 68%

Hej Julia! 
Jag undrar lite hur du är som person. 
Är du en sån som festar och så eller föredrar du att vara hemma och i stallet? 
Och undrar även hur personena som du umgås med är, party eller inte? 
svar: Hej! hm, lite klurig fråga, som person är jag oftast väldigt glad gillar att göra saker hela tiden och träffa folk och vänner, mina helger är i princip fullbokade med vänner alltid. Det passar mig bra att ha hästarna på veckorna och vännerna på helgerna.
Om jag festar eller är i stallet, jag gillar ju båda men på helt olika sidor på veckodagarna efter långa skoldagar kan det vara skönt att ta det lugnt och tänka på annat i stallet med hästarna, men på helgerna är jag mer än gärna ute på någon fest. Dom flesta vänner jag umgås med gillar också att festa, men det är väldigt blandat jag har många vänner som har det som mig, hästen på veckan och vänner på helger så det är olika. 
Jag och några vänner för nån vecka sedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0