tomt i stallet

Nu när chippen (stallets kung) har lämnat oss känns det verkligen tomt, att se att hans box står tom och hur tyst det har blivit, Daven undrar också var hans kompis har tagit vägen. 
Men med tiden blir det väl bättre! jag har mycket kontakt med Kajsa nya ryttaren och det känns verkligen så himla bra. Och han verkar redan installerat sig rätt bra där hemma. 
 
Så just nu är vi i en lite tråkig svacka med allt känns det som, Daven rids för tillfället inte så mycket han har lite vila, så jag är mest ute och går med honom och skrittar honom lite grann.
Så med bloggen nu känns det inte som jag har så mycket inspiration och så mycket att berätta för er. 
 
Men i allt detta hade jag tänkt ha en lite mer nystart på bloggen, måste fixa en ny design samt att jag tänkte ändra kategori lite så det blir en lite mer vardaglig blogg även för mig, alltså inte lika mycket häst som det varit tidigare utan blandat mer med min vanliga vardag också. vad tror ni?
för denna veckan är rätt så lugn i skolan så jag har tid att starta upp och komma på ideér samt få in nytt fräsht utseende på bloggen. 
 

Kommentarer
Postat av: cajsa

Åh, fina Chippen.
Men det blir kul att läsa om Daven och dig! Tyvker absolut du ska satsa på en mer vardaglig blogg! Lycka till! ♥♥♥♥♥

Svar: Tack så mycket, ja vad bra vi får se hur det bli <3
Julia Wesén Cosmo

2013-11-17 @ 17:59:02
URL: http://nattstad.se/cmdressyr
Postat av: Jonna

Har Kajsa en blogg eller Instagram konto så man kan fortsätta att följa Chippen?

Svar: information kommer snart :)
Julia Wesén Cosmo

2013-11-17 @ 20:43:46
Postat av: Anna

Ja kan man fortsätta följa Chippen någonstans? :)

2013-11-17 @ 21:17:47
Postat av: Lina - dressyrblogg

Du har gjort ett fantastisk jobb med honom, var stolt Julia. Ni var jättefina stor kram

Svar: Tack så jätte mycket Lina, Kram <3
Julia Wesén Cosmo

2013-11-20 @ 21:57:16
URL: http://www.liinadolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0