dagens planer

idag kommer det bli ännu en full dag i stallet, jag har mycket som ska fixas och göras innan vi åker på torsdag.
Först ska jag rida båda ponnyerna såklart, Daven ska gå träning och Chippen rider jag nog ett lite lättare jogging pass för rida ut idag känns inte så roligt ;) 
Daven ska även klippas idag, Chippen klipptes för tredje gången i Lördags. Så dom är nyklippta och fina inför tävlingen. Sen måste jag börja ta fram schabrak och lindor samt benskydd som ska med upp till göteborg, allt det måste tvättas idag. Jag ska även skriva en packlista så jag inte glömmer något. Och packningen till mig ska helst vara klar imorgon så jag slipper den dagarna innan.
 
Så det kommer bli en full dag i stallet alltså, så det gäller att sätta igång så fort som möjligt så jag kommer hem någon gång idag, och kan senare ikväll börja skriva på min Historia Analys jag har prov på direkt när vi börjar.
Tidsinställda inlägg är gjorda, samt ni kanske få någon liveuppdate ifrån stallet.
åh ta mig tillbaka till värmen :(

Kommentarer
Postat av: Katrinne

Åh, härligt!

2013-11-18 @ 10:51:59
URL: http://Http://ryttare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0