Equipe Emporio

Jag sa ju att jag hade en ny sadel, och det är Equipe Emporio jag bytt till, om ni minns provade jag den för nån månad sen och sa att jag tyckte mycket om den och det gör jag verkligen. 
Tänk att sadel kan göra så stor skillnad på en häst! Nu går båda mina ponnyer på denna sadel och den ligger super på dom båda. Men störst skillnad märker man ändå på Daven han har blivit som en ny häst nu, och han är verkligen underbar att rida varje ridpass jag har. 
 
Sadeln ger också en mycket bättre sists och man kommer så mycket närmre hästen, samtidigt som den är så liten och kort på hästen, och väger i stortsätt ingenting. Så jag är verkligen så nöjd med den och den är värd sina pengar, för billig är den inte. 
 
Ska ta lite bättre bilder på den snart, men här är en liten bild på den, jag har den dock i brun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0