Höstlovet

på fredag får jag äntligen mitt lov och hela lovet är redan helt fullt, men av massa roliga saker som ska göras och lovet kommer säkert bara springa iväg! 
Först och främst så ska båda hästarna klippas och badas inför Lag-SM, många träningarna också eftersom jag inte hinner det nu i veckan när jag har så mycket prov. 
Sen måste jag skriva ett stort arbete till skolan som jag har prov på första dagen efter lovet, ska även hinna med att packa innan Torsdag när vi åker upp med båda ponnyerna. 
 
På torsdagen när vi kommer upp så ska vi stalla in hästarna, allt ska komma iordning, jag ska rida daven lite i ridhuset och han ska kolla in stället lite. Anmäla hästarna och förbereda inför fredagens start. 
Fredagen sen startar jag Daven i en klass, så startar upp lite lätt, Då ska även Chippen ridas ett lättare pass i ridhuset på kvällen.
Lördagen sen så ska Chippen vet besiktigas inför Lag-SM, då vi rider första kvalet då och daven ska gå en klass vid sidan om. 
och sen på Söndagen så är det finalen till lag SM, samt Globen Küren med Chippen! det ska bli så himla roligt och jag hoppas verkligen vi fåt till vår livsritt, annars får man glädjas åt att man ändå kommit så pass långt. Även daven ska tävla küren fast inte i globen klassen. 
Och sen måste vi köra direkt hem för skolan drar igång på måndagen.
kungen!

Kommentarer
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Hoppas håller tummarna för globen küren! Kommer ni till globen får jag försöka ta ledigt så att jag kan komma och titta!

2013-10-23 @ 23:57:59
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0