I skolan

sitter just nu i skolan med några vänner och pluggar på ett Naturkunskaps provet som vi har senare idag.
Denna veckan kommer bestå av massor med plugg då jag har 3 prov kvar, alltså kommer jag har svårt med tid till bloggen, men jag lovar er att jag ska komma igång till nästa vecka när vi har lov och vi åker upp till Göteborg för att tävla Lag-SM. 
Denna veckan kommer hästarna har rätt lugnt, igår red jag Daven ett pass i ridhuset och han var riktigt fin, bästa känslan på länge. Idag är det träning och jag har inte riktigt bestämt vem jag ska ta än, men troligtvis blir det Chippen. Ska även försöka få in en till träning i veckan då det verkligen behövs inför lag sm. 
 
tills vidare får ni en liten ofräsh bild ifrån idag i skolan. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din kompis? ?:)

2013-10-22 @ 15:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0