ingen ström!

Hej allihopa! tyvärr kommer bloggens uppdatering ligga lite lågt enda tills vi får tillbaka vår ström, den gick igår kväll när stormen kom och har ännu inte kommit tillbaka, åh blir så irriterad, har så mycket jag hade behövt göra på datorn och sådär. Men det får vänta. Nu fick jag låna min tränars dator när jag är i stallet för dom har ström iallafall.
 
Åkte till stallet i förmiddags och red Chippen ett dressyrpass i ridhuset, han var så himla fin och på slutet red jag igenom hans kür och det gick kanon bra, aldrig gått så bra tidigare, så det känns super bra inför helgen! vi har ändrat en del och försvårat det ännu mer, så ny film hoppas jag kommer efter Lag-SM. 
Senare ikväll har jag träning med Daven vi ska också träna kür då hans kür är helt ny och jag har aldrig ridit igenom den helt än haha men det går säkert bra. 
 
Men jag ville bara säga att tyvärr kommer bloggen få vänta lite nu, och hoppas att strömmen kommer tillbaka så fort som möjligt. förhoppningsvis kommer den idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0