Första tävlingen 2014

Nu är jag anmäld och allt är klart, min första tävling iår blir i Dagstorp den 8 Februari, Jag kommer starta upp mjukt med att bara rida en klass vilket kommer bli en FEI Mästerskap, det är alltså en nationell tävling. 
Men jag vill bara ta en klass, också eftersom han har haft en hel del vila/skritt nu i vinter, Men jag hoppas det kommer gå även! han känns så himla fin för tillfället, Så nu slipar vi bara på de små detaljer som krävs för att få en 8a istället för en 7a. 
 
Så mitt mål med den tävlingen kommer vara att göra det så säkert och bra som möjligt, testa lite nytt och se hur långt vi kommit sen senaste tävling och känna efter vad som behövs jobbas extra med inför kommande säsong.
Bild ifrån Derbyt 2013

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0