Helgen so far!

Ur mysig och bra helg har det varit! så har fått lite energi till att ta hela dagen imorgon till plugg, Har ett stort Kinesiska prov på tisdag som jag måste sätta fart med. Och sen har vi lite annat smått under veckan också, som jag hoppas få gjort snabbt. 
 
Igår då så var jag och firade två av mina vänner som fyllt år, det var överaskingsmiddag för dom, och så chockade dom blev när vi alla tjejer hoppade fram. Sånt är så roligt att se!
Super härligt gäng tjejer på 10 st och vi klickar allihopa hur bra som helst, Så förhoppningsvis blir det mycket mer sånt här. Vi åt, gjorde mat,tårta hade massor med godis och doppade frukter i Chockad och girl talk i mängder. Sånt man behöver ibland. Stannade där hemma till runt 1 halv 2 och efter det mötte Jacob upp mig och så sov jag där till idag, Åkte hem på eftermiddagen och åkte direkt ut till min lilla ponny som fick sig en genomkörare och han var hur fin som helst idag! Nöjd ryttare och häst.
 
Somsagt resten av helgen måste tyvärr gå åt till pluggandet samt bloggen som ska uppdateras, tänkte göra lite tidställda inför veckan och slipa på ny simpel design.
 
Här kommer lite bilder ifrån kvällen igår ♥Visar image.jpg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0