veckans plan

Veckans upplägg kan såklart förändras en hel del! men detta är ett ungefärligt upplägg som jag tror kommer passa rätt bra denna veckan.
 
Söndag: Lätt gympapass i ridhuset, red till lite nya kür låtar.
 
Måndag: Träning för Helena 
 
Tisdag: Daven får vila, Jag ska göra alla läxor för resten av veckan så jag blir av med det
 
Onsdag: Lätt pass för Daven i ridhuset, kanske blir en fika med några kompisar
 
Torsdag: Daven ska gå hårt pass träning för Helena
 
Fredag: Daven får en välförtjänt vila, och jag ska direkt efter skolan möta upp en kompis vi åker till Nova och handlar lite, efter det ska vi vidare och fira två vänner som fyllt år, och sen sover jag nog hos J.
 
Lördag: Vet inte riktigt när jag kommer hem, men ska i alla fall ut till Daven och rida honom lite, vad det blir är oklart

Söndag: Skulle vilja ta ut Daven lite i skogen om vädret tillåter. Samt plugga på mitt Kinesiska Prov.
saknar detta varma nu när snön har kommit hit! :(
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är J?

2014-01-22 @ 20:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0