Chippen just nu

Det var några av er läsare som saknade att kunna läsa om Chippen, så jag tänkte jag skulle skriva lite hur han har det och att jag faktiskt träffade honom i helgen.
 
Familjen som har honom nu är världens gulligaste och dom gör verkligen allt för Chippen! så han har super hos dom, han är fortfarande den kung som han var här hemma. 
I helgen skulle i alla fall Kajsa och Chippen också till Jönköping och våra starttider passade väldigt bra varje dag så jag hjälpte Kajsa på framridningen. Det funkade super och dom har inte gjort många nationella starter tillsammans men denna helgen knep dom ett SM kval, och låg stadigt runt 64-65% varje start. Dom håller ju fortfarande på att hitta varandra och lära känna varandra i ridningen. 
Men det var verkligen kul att hjälpa Kajsa och se vilken skillnad det blev och så kul att träffa härliga Chippen igen, Han gör tvärtemot dom andra hästarna han blir piggare och piggare för varje dag ;)
 
Så Chippen hade inte kunnat ha det bättre! och snart får jag nog träffa honom igen, han ska nämligen komma ner på ett litet träningsläger så jag kan rida till honom lite, samt hjälpa Kajsa så hon kommer några steg framåt i ridningen på honom också.
Lånade en bild ifrån Kajsas facebook på dom två, (hoppas det är okej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0