Godmorgon

Är uppe tidigt idag för att hinna med allt som ska hinnas innan vi åker idag.
Jag ska packa till mig själv,något som dock går väldigt snabbt. Man får ju lite rutin när man åker iväg mycket på meeting, så jag har allt som ska packas inproppat i huvudet så det brukar max ta 10 minuter. Och sen kanske 30 minuter till hästen. 
I stallet sen ska jag börja med att bada Daven så han är riktigt fin när vi kommer upp. Sen får han stå inne och ta det lite lugnt från värmen tills vi ska åka.
Undertiden ska jag rida Celle ett dressyrpass på banan. Får ju passa på så mycket det går, sen får han ju lite semester när vi är borta. Men Minna ställer upp och tar hand om honom. 
 
Vi ska försöka komma iväg så snabbt som möjligt idag, tar ju runt 2 och en halv timme upp. Daven ska ridas ett pass där uppe på banan, så han får kolla läget och samtidigt röra sig efter resan.
 
Vi har även fått bra starttider. Startar en klass om dagen på förmiddagen vilket är skönt då har det inte hunnit bli allt för varmt, om klassen går inne kan det kännas som ridhuset kokar mitt på dagen.
bilder från jönköping 2012 eller 2013. Detta är nog 4de året vi är upp på Jönköpings meeting helt klart bästa på året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0