smälta in helgen

nu är jag hemma igen och har sovit ut lite efter helgen, vi kom hem sent igår så jag somnade direkt när jag kom hem. Denna veckan blir det lugnt för Daven, han ska få vila några dagar nu och sen blir det uteritter. Tror det är bra för honom nu efter en hård helg. Så han laddar upp ordentligt innan SM 2014. 
 
På schemat idag står det träning med Celle för Helena, ska bli kul att sätta igång ordentligt med träningen på honom också. Vi får hårdträna nu så vi hittar knapparna snabbare och lär känna varandra. Snart får vi även hitta ett kandar till honom så vi kan rida in oss på det. 
Tänkte även börja ladda upp bilder på mig och Celle som minna tog på oss för ungefär en vecka sedan. Massor med fina utebilder som jag ska visa. 
 
Ni ska även få ett långt inlägg om Chippen som jag träffade på uppe i Jönköping också! 
Härlig sommarbild på mig och Chippen!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej igen! När kommer inlägget om Chippen? Saknar att läsa om den lille charmören!

2014-07-23 @ 13:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0