vad har hänt under tiden?

Jag har många gånger tänkt på att jag skulle sätta igång och börja blogga ordentligt igen, men sen är det alltid något som har kommt ivägen eller att jag känner att jag inte haft ordentligt med tid eller inspiration till att skriva. Och då känns det dumt att börja för nån dag. 
Men nu efter några gånger när jag hört från vänner och människor runt om där dom frågar om jag inte ska börja snart, så tänds nån liten gnista! att det faktiskt finns dom som går in här fortfarande daglien och vill läsa om mig och mina hästar. 
Så nu när jag är i stallet nästan hela dagen, rider dagligen och har mycket tävlingar på gång, samt ett meeting som vi ska åka på redan imorgon. 
 
För ungefär 3 veckor sedan var jag i hong kong i två veckor hos pappa,så hästarna hade semester, eller Daven rättaresagt! Celle stod fortfarande hos Ebba. Men bara nån dag efter jag kom hem så åkte vi direkt och hämtade hem honom. Och det går hur bra som helst, ridningen funkar bra, han får komma ut i hage, vi rider ut och han njuter av livet. 
 
Daven går som en liten klocka! han vill bevisa att han fortfarande är kungen och den jag bör satsa mest på och lägga all min tid på ;) Men nu ska vi upp till Jönköping imorgon för meeting 4 dagar. Ska bli så himla roligt, har ju inte varit iväg på ett enda meeting iår. Det har varit så mycket tävlingar i Skåne. 
 
Sen idag red jag Celle på utebanan för första gången, Så bra pass och Snälla minna var med och fotade massor så det kommer komma upp massa fina och nya bilder på oss!
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Han är SÅÅÅ snygg alltså!! :D

2014-07-16 @ 22:29:39
URL: http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Maja :)

guuuud vilken fin bild! dreamteam! :DD

2014-07-16 @ 23:59:35
Postat av: Ebba

Åh vad kul att du uppdaterar igen! Går in varje dag för att kolla om något nytt kommer upp. Är så förälskad i Celle!

2014-07-17 @ 21:44:17
Postat av: Anonym

Vad ligger daven ute för?;)

2014-07-19 @ 07:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0