vem tar han om Celle när vi är borta?

fick in en fråga där någon undrade vad vi gör med Celle nu när vi är iväg på meeting.
Och vi har det så bra i stallet att folk tar in, ger mat, och byter täcken på olika dagar så det är alltid någon som sköter det. Mockningen och lite mer "ta hand om" Celle gör snälla minna som har en liten ponny i stallet också. Så han har det säkert bra där hemma, Fick höra att det varit varmt idag och Celle ville inte vara ute, skönare att stå i boxen då ;) han är ju så ovan vid allt med att gå i hage och sådär så oftast vill han komma in igen efter 1-2 timmar ute haha...
 
Saknar dock honom nu när man är här uppe och ser alla vänner som rider runt på sina fina junior hästar, det vill jag också!! trots det är jag så nöjd med min lilla ponny han är en riktigt stjärna. 
mitt ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Varför har du inte med dig båda hästarna på meetinget? :)

2014-07-19 @ 20:10:53
Postat av: Karin

Stort grattis! Lägg gärna upp en bild med alla rosetter så att vi gamlingar utan facebook också får se!
Kram Karin

2014-07-20 @ 19:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0