Nästan klar med allt i skolan inför sommaren!!

Idag slog det mig att jag gjorde mina två sista stora och viktiga redovisningar i skolan. 
Nu har jag bara en inlämning kvar i Historia, sista proven gjorda, sista redovisningarna det börjar verkligen närmna sig med storm steg nu. Efter idag kände jag verkligen att jag nästan kan ta sommarlov!
Vi har haft mycket i skolan nu in i det sista och det är därför jag också valt att lägga mycket annat åt sidan. Men nu kan jag mer och mer börja ta upp de saker som jag faktiskt tycker om och är roliga tex bloggen!
 
Jag hoppas ni vill följa med på denna resan tillsammans med mig och mina nu två hästar igen. Massa mer info om Celle kommer att komma upp inom de närmsta dagarna. Och även lite mer planering i hur läget ser ut, för som ni vet ska jag ju åka till Hong Kong iår igen och jag åker om 13 dagar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0