Planerna för helgen

Har rätt fullt upp i helgen vilket dock är väldigt roligt. Jag åker snart till Hong Kong och har mycket att göra innan samt träffa lite vänner innan jag åker. 
 
Imorgon Fredag är vi lediga, jag ska upp i tid rida ut en tur på Daven, senare på eftermiddagen ska jag vidare till Celle och träna för Ebba. Och på kvällen ska jag göra en liten inlämning som alla i klassen missat haha.
 
Lördag ska jag rida ett dressyrpass på min lilla ponny, han är väldigt busig nu så mycket energi! och på eftermiddagen/kvällen ska jag in till stan och träffa vänner mysa, sover även där sen.
 
Söndag får Daven en liten vilodag, Jag och en tjej kompis ska först åka in och fixa oss lite så vi känner oss fina inför sista veckan i skolan ;) sen ska vi vidare och shoppa lite inför resan och sådär.
 
Nästa vecka kommer vara så lugn och skön, Kommer mest bestå av packning samt fokus på hästarna innan jag åker. Kommer rida Celle mycket och Daven ska även han gå, då vi tävlar dagen innan jag åker till Hong Kong.
Vill helst av allt pussas efter träningspass när man slemmar som mest haha go är han

Kommentarer
Postat av: Sanna&Frida

Jätte fin blogg!! Besök gärna våran och lämna en kommentar! :) Kram Hopphastarnas.horseworld.se

2014-06-05 @ 22:37:30
URL: http://hopphastarnas.horseworld.se
Postat av: Olivia

åh men vad roligt för er, stort grattis :D

2014-06-06 @ 19:29:13
URL: http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Olivia

sv. tack så jättemycket Julia! Vad roligt att du har träffat honom, lilla nallen :)

2014-06-06 @ 19:29:43
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0