Bra dag idag

Eftersom vi är fullt upp i alla nationella i skolan nu så blir också dagarna lite öjämna ibland har man ingen lektion, ibland går man längre. Men idag hade jag det skönt eftersom jag gjort alla muntliga nationella klart vilket är det min klass gör idag. Så idag blev det en ledigt för mig. Så skönt att vila upp sig mitt i veckan.
 
Planerna för idag ser väldigt bra ut tycker jag själv
Ska nu på förmiddagen kolla igenom allt inför nationella i Svenska imorgon, eftersom vi ska skriva i 3 timmar. Lite senare idag ska vi åka till Celle, jag ska träna honom för Ebba Von Essen, Hon är så duktig och jag lär mig så mycket av henne.
När vi kommer hem därifrån ska jag vidare till Daven och rida honom ett litet dressyrpass och känna igenom honom lite inför träningen imorgon. Sen är det ju tävling på Lördag!

Min fina Celle ♥
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Vacker häst!

2014-05-07 @ 15:07:27
Postat av: Cajsa

Grattis till underbart fina Celle Julia! Ni kommer bli ett toppen ekipage!

Vilken dröm att få ha en underbar storhäst och fina Daven!

Min dröm hade varit att ha Daven och Maja. Daven var så fantastiskt fin på Willands, kunde knappt sluta kolla på honom! Du var såklart helt otroligt duktig också! <3

2014-05-07 @ 20:35:21
URL: http://nattstad.se/cmdressyr
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

Wow! ser ut som en riktig modellhäst, stort grattis, han ser ut att ha väldigt trevligt gångarter som jag såg på bilderna nedanför, vore kul att se en film!
När är första tävlingen? :D
stort lycka till Julia, ni kommer gå långt!<3 kram

2014-05-16 @ 17:46:04
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: tess

Åh fina fina Celle! Sophie råkar vara min kusin så jag har träffat och myst en del med Celle. verkligen en otrolig kille det där! :)

2014-07-09 @ 21:12:17
URL: http://cencha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0