Film på min fina ponny

Ny tagen film på min fina lilla Daven. Som vi nu tyvärr måste sälja till en ny liten satsande ryttare.En som satsar på EM, NM och alla de högsta klasserna. För det har verkligen Daven kapacitet för med rätt ryttare.
Jag är nu för gammal och för lång och måste därför sälja om jag vill komma vidare och satsa mot toppen kan jag inte stanna kvar och rida ponny. 
kan även tillägga att ja jag rider med två tyglar, det är för att jag håller på att vänja mig vid kandar, så jag känner mig van och klarar det bättre när jag börjar använda det på Celle, men håller inte i den ena tyglen så den ger ingen effekt, utan bara hänger där som ni säkert ser.
men det kommer vara jobbigt att sälja min prins som blivit så himla fin när man äntligen kommer på varandra och det går som bäst! ♥

 

Kommentarer
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Måste kännas rent ut sagt vidrigt att sälja en så fin ponny! Du är modig!

2014-05-18 @ 22:00:57
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/
Postat av: Maya balazsi

Hejsan!
Jag är väldigt väldigt intresserad, jag heter Maya balazsi är 14 år. Tävlar regionalt och har nu börjat rida lite nationellt på han. Men han håller inte måttet för nationellt. Men hör jätte gärna av dig till mig!! 0702381660

2014-05-19 @ 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0