Lycka

Just nu är jag otroligt glad och förväntansfull. 
Vi har tagit ett beslut som kommer förändra allt längre fram, det är något riktigt stor som kommer komma in i mitt liv om ett litet tag, men det ska verkligen bli så roligt. 
Jag bara längtar till jag kan gå ut med exakt vad det är, förhoppningsvis kan jag göra det i veckan eller senast nästa vecka. Det kommer även ge mig så mycket ny energi till att orka med bloggen varje dag.
 
Så länge får ni även gärna försöka gissa vad ni tror det kan vara för något!?
Kan inte vänta förren jag får lägga upp och visa er massor med bilder
så länge får ni en bild på min saknade och älskade trotjänare som alltid ställer upp och gör sitt bästa
snart hoppas jag att vi ses igen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska få en storahäst?

2014-05-04 @ 09:59:00
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

En storhäst gissar jag också på! :D

2014-05-04 @ 19:42:13
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0