sköter det dåligt

hej på er. 
Ursäkta mig och min frånvaro jag vet att jag sköter bloggen uruselt just nu. Men det finns sina anledningar till det. Först och främst är det såklart för att Celle inte är igång, jag har noll inspiration till att blogga när större delen faktiskt handlar om honom. Men som sagt han är under igångsättning nu vilket är jätte roligt!
 
Jag vet att jag inte kan hålla på och vela såhär framåt tillbaka med bloggen, men när jag sen loggar in och tittar och ser att det är många som kollar in. Många som fortfarande bryr sig så gör det ju såklart att jag ändå vill fortsätta. En anna sak som jag också känner är faktiskt att ni är ganska delaktiga i det här med Celle nu också eftersom jag har skrivit ut allt med honom och hur det gått osv. 

Men jag har verkligen bestämt mig för nu att komma igång på riktigt, inte vara så lat och ligga och ta sovmorgon hela tiden. Jag ska upp, göra lite övningar, ut och springa lite. Jag måste komma igång och få upp konditionen igen så jag orkar med att rida. Och att jag också är igång när Celle väl är det. 
 
Så jag hoppas ändå att vi på något sätt kan komma igång som vanligt med bloggen, men jag behöver era tips, jag behöver uppbackningen. Så jag kan känna inspiration trots att jag inte travar mer än 10 minuter på Celle. Sen har jag ju såklart Daven också som vi inte får glömma. Så en del finns det ju helt klart som jag kan blogga om. Men ändå tar mer än hjärna emot tips från er! så hoppas jag vi kan få liv i den här bloggen snart. 
 
Och förresten imorgon kommer Chippen till stallet!! jag saknar honom och Kajsa så mycket så det ska bli så roligt att träffa dem igen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Måste du just blogga om hästar och stallet? Kan du inte skriva om allt som händer i vardagen, åsikter, tankar, känslor och sen hästar så såklart!

2015-04-03 @ 15:25:29
Postat av: Anonym

Hej! Måste du just blogga om hästar och stallet? Kan du inte skriva om allt som händer i vardagen, åsikter, tankar, känslor och sen hästar så såklart!

2015-04-03 @ 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0