Veckans planer

Känner att jag vill börja komma igång så smått. Det är mindre i skolan, det är ljusare längre och man blir allmänt piggare. Så jag tänkte bara ta och skriva hur min vecka ser ut för er. Det är full upp hela veckan så det finns inte tid till att lata sig. Men det är en himla rolig vecka som väntar. 
 
Måndag: skolan 11.25-13.50, Rida Celle dressyrpass, Jobba
 
Tisdag: skolan 09.45-16.20,  hem till pappa och plugga matte

Onsdag: skolan 09.35-14.00, rida Celle lite lätt, Jobba och plugga matte
 
Torsdag: skola 11.00-15.35, Plugga massor, Jobba om jag hinner 
 
Fredag: skola 08.00-10.20,åker in för att göra mitt matteprov, sen ska jag hem skritta/jogga Celle och sen åker vi upp till Jönköping

Lördag: Jönköping och åker vidare till Örebro för att gå på Zombie escape som jag fick i julklapp förra året ;)
 
Söndag: Hem, Jogga Celle lite, Plugga, samt Jobba
 
tycker ändå att min vecka ser himla bra ut! mycket plugg och en del jobb, men tycker faktiskt det är himla roligt att jobba och känna att man gör nytta. fullt upp hela tiden, men ser så mycket fram emot helgen, det ska bli kul samtidigt som det är jätte läskigt! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med!:)

Svar: jag jobbar hos min mormor och morfar med lite allt möjligt trädgårdsarbete :) Det som passar så bra är ju att jag kan jobba när jag vill och behöver inte känna stress.
Julia Wesén Cosmo

2015-04-21 @ 21:00:26
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

Ha så kul i fina Örebro!!

2015-04-23 @ 22:09:38
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0