bilder Fjällen

här kommer en  del av bilderna som togs uppe i fjällen, tyvärr kunde jag ju inte hålla den uppdateringen som jag skrev och förvätntade, men det var främst internetet och sen att vi var iväg i backen hela dagarna, så när vi kom hem så var vädret dåligt eller det började mörka. Men några bilder blev det i alla fall. Känns skönt att vara hemma nu igen, och slippa snön ett tag. En vecka räcker haha. Men har haft en super bra vecka, nu får man försöka hitta energi till skolan och skolarbetet igen. Som jag tagit paus från under tiden jag varit iväg.
 
Idag direkt när jag kom hem åkte vi bort till stallet, jag gick raka vägen och hämtade celle och när jag kom så gnäggade han på mig. Sen fick jag massor av pussar från honom. Så mysgt att bli bemött på det viset. Mamma sa direkt också att han var mycket gladare i stallgången idag än vad han varit när jag varit borta. Den hästen har jag något speciellt med. Skrittade ut en runda i skogen och sen gjorde jag lite öppnor och sidvärtsrörelser i ridhuset. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0