cristina sport

Kollade runt lite på nya schabrak, Känns som jag inte har något alls som jag gillar längre haha. Nej så är det såklart inte, men har kollat runt på lite nya som jag gärna skulle kunna tänka mig att ha hemma. Jag hittade några från Cristina sport, allt är gjort i Italien. Jag har aldrig sett detta märktet innan, men jag tycker verkligen att dem är fina. Och man kan även designa sitt egna precis som man vill ha det. 
Det påminner väldigt mycket om Anna Scarpati schabraken. Dem ligger också ganska lika i konstad. 
Dessa som jag lägger ut bild på har jag hittat på cheval ridsport och kostar runt 1000 lappen. Men jag är helt såld på bling kanten som sitter på det beiga. 
Har någon av er använt detta märket? För det som kan vara lite jobbigt att veta med märkten man aldrig sett eller använt innan kan vara passformen. 
 
Vad tycker ni om dem? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0