dagens pass

Började med daven idag, han har inte gått alls under tiden jag var i fjällen. Men han var faktiskt lugn ändå, han höll sig på plats och lyssnade fint. Det jag fick jobba mycket på i början var att få igång benen och tänka mycket på rakrikningen. Men efter en 20 mintuer hade han fått himla sprätt i benen och vi gjorde lite öppnor och några slutor. Han är ju himla arbetsvillig och vill alltid göra rätt. Och han är så himla känslig i munen så man får parera så man inte gör för mycket av något. Då blir han osäker och vet inte riktigt vad man menar. 
Men det gick överlag jätte bra. Mamma var ju snäll och skulle fota, och de gjorde hon. Men hon måste råkat komma åt någon knapp som ändrade inställningar så bilderna är jätte suddiga tyvärr . Jag som var så sugen på att visa er nya fina bilder. Men jag tänkte ladda upp några ändå dem som man i alla fall kan se något på. Jag får börja bli lite mer noga och kolla på bilderna efter ett tag när jag ridit och se så det är rätt inställningar hela tiden. 
men nog om det. 
 
Sedan hoppade jag upp på Celle, skrittade honom i 30 mintuer och jobbade honom i skritten. Sedan travade jag två varv i båda varven. Han kändes fin och han frustade väldigt mycket. Men jag vågar ändå inte säga för mycket. utan vi får avvakta och se på torsdag. För det är en sak Celle har som både är bra och dåligt. Han är så himla arbetsvillig och bara vill jobba hela tiden så han nog kan stänga av lite smärtan ibland. Vi tror att han kanske gjorde det lite inann vi märkte det första gången förra året. Så då blir man ju såklart ännu mer försiktig, för man vill ju absolut inte arbeta dem då. 
Men håll alla tummarna för oss på torsdag. Hade betytt så mycket♥
 
tråkigt med bilderna men här är de i alla fall:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0