Fjällen

På Lördag åker jag upp till fjällen. Och kommer vara där en vecka. Tillsammans med pappa,emma, mina syskon och pojkvän. Det ska verkligen bli jätte roligt att få åka skidor igen. Det var riktigt längesen jag åkte sist, det var i 6an eller 7an. Så vi kommer alltså åka till malmö och sova hos pappa på fredag och sen åker vi tidigt tidigt på lördag morgon. 
Jag kommer ta med mig datorn och kameran så jag hoppas att jag får internet där uppe och kan uppdatera er direkt från fjällen, med fina bilder. Jag kommer vara en vecka i Vemdalen där min farmor och farfar har en stuga, så innan pappa flyttade till Hong Kong var vi där uppe minst 1 gång om året och åkte skidor.
Ska ni hitta på något speciellt på lovet? kanske iväg och åka skidor ni också eller ska ni iväg på sol semester kanske?
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej jag ska bara vara hemma på lovet :( lite tråkigt men

2015-02-12 @ 07:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0