Kvälls träning

Ikväll när jag kom hem ifrån C, så åkte vi till stallet och jag red Daven ett pass i ridhuset Helena var också där och hjälpte mig lite. Känns ju lite annorlunda att sitta på ponny nu när jag inte gjort det på så länge, men det var så roligt. Kände stor skillnad på honom vilket var himla roligt. 
Han har blivit mycket mer stark och klarar av att gå i samlingen och är mer stadig. Han är verkligen i topp form, så jag hoppas snart att en ny liten ryttare kan ta över detta arbetet och verkligen visa upp honom. Jobbade mest galoppen, och att hitta knapparna igen och känna in mig. Men daven var nöjd och jag också. Red inget långt pass och inte så hårt heller. Mamma fotade oss lite så jag kunde se hur det ser ut nu när jag rider honom. Synd nog var det väldigt mörkt i ridhuset och kameran hade väldigt konstigt fokus. 
Men visar några av de som blev okej. Imorgon ska vi ut på en skogstur och blåsten har avtagit. 
Jag tar lite mer ansvar för honom några dagar nu när Frida inte kan komma ut till stallet, och det är även roligt för mig när jag inte rider Celle lika hårt. 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

ni är så himla fina, det är så roligt att se dig på Daven igen. Vad fin han har blivit :)

2015-02-08 @ 11:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0