Nytt

Godkväll på er. Idag har jag haft en ganska lugn och mysig dag. Hade bara två lektioner i skolan, efter skolan mötte jag upp min pojkvän i stan. Vi gick först till H&M så jag kunde köpa lite nytt smink som var slut. Och när vi varit där så gick vi och fikade lite. För idag firar vi även 6 månader tillsammans. Så mysigt. 
När jag kom hem sen så åkte vi bort till stallet och jag skrittade och myste med Celle ett bra tag. Nu under kvällen ska jag plugga lite, titta på tv och bara ta det lugnt. 
 
Morgondagens planer ser också ganska så bra ut. När jag slutar skolan ska jag hem direkt och Jag kommer även få trava Celle lite!!! Åh vad jag är spänd, jag hoppas verkligen att han känns fin. 
Hinner jag kommer jag också jogga Daven lite för han har inte fått gå på länge nu, han är som en bomb, stutsar och hoppar när man ska ta in honom. 
Det jag fick med mig hem var en ny concealer, ett ögonbryns gel, och en anti-shine stick. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0