outfit

Hittade lite bilder som jag glömt lägga upp. Det är på en outfit som jag hade på mig veckan innan lovet i skolan. Brukar ju oftast bli att jag bara har häst inlägg. Och outfit inlägg med hästen. Så jag tänkte varför inte ha lite mer vardag också. Jag tycker det är himla roligt med kläder och mode utanför hästmodet också. Så tror inte ni är speciellt vana att se mig i såna här kläder heller ;)
Undrar ni var något kommer ifrån eller har ni någon annan fråga är det bara att kommentera. Och ni får också jätte gärna kommentera om ni gillar såna här inlägg och att jag ska ha lite mer av min vardag med i bloggen. Eller ska jag hålla mig till häst inlägg?
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad fina bilder och kläder, fler såna inlägg :)

2015-02-23 @ 13:58:43
URL: http://annashastliv.bligg.se
Postat av: Ellen

Roligt med både vardag och häst-inlägg! :)

2015-03-09 @ 07:25:36
Postat av: Ellen

Roligt med både vardag och häst-inlägg! :)

2015-03-09 @ 07:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0