resten av veckan

Resten av veckan kommer vara gaska full för mig. Jag har mycket att göra och stå i. Så tänkte att jag skulle skriva ner det lite snabbt så jag själv också kan ha koll. Förutom det har det varit en lugn och skön dag idag, jag har varit i skolan där jag bara hade två lektioner. Sedan var jag med en kompis inne i stan och köpte nytt dipbrow pomade från Anastasia Beverlyhills. Det är det bästa ögonbryns gel jag testat!! Sedan var det vår dag att ta in hästarna så vi körde direkt från tåget till stallet och tog in hästarna. 

Torsdag: Åka på återbesök med Celle, plugga massor inför provet på Fredag,samt städa. 
Fredag: skola 08-00-15.00, Sedan ska jag och min pojkvän fira ett halv år. 
Lördag: Hinna rida, innan jag ska vidare till Mölle för att fira min farfar som fyller 90 år med hela släkten på Grand.
Söndag: Hem så snabbt det går, Hinna rida och plugga inför prov.  
 
Detta är i korta drag vad som ska göras nu under några dagar. Det kanske inte låter speciellt mycket men allt tar väldigt lång tid. Och när man bor som vi gör tar det lång tid att pendla till alla olika ställen. Men det ska bli kul i alla fall. Kul med restaurang besök både fredag och lördag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0