Uppdatering

Hej på er! 
Idag har jag varit iväg hela dagen, jag kom precis innaför dörren. Först var jag i skolan, där vi hade prov i sociologi. Jag hoppas att det gick bra, efter det mötte jag upp Julia och vi åkte vidare till Empoira för lite snack och shopping. Fick med mig några små saker hem, inga kläder denna gången utan mest skönhetsprodukter. Jag tänkte att jag kanske lägger ut och visar det för er senare i ett annat inlägg. 
 
Jag tänkte i alla fall bara uppdatera er om läget med Celle och sådär. Och det är så konstigt, för redan dagen efter han haltade alltså i fredags för en vecka sen ungefär så var han som vanligt igen. Så igår när jag skrittade honom i ridhuset så passade jag på att testa trava lite, det syntes och kändes inget alls, han var hur fin och mjuk som helst, testade då lite galopp och även där var han hur fin som helst. Man kunde inte märka av något alls. så tänkte trava och rida honom lite lätt nu fram till vi ska till veterinären, och sen får vi se. Kan ju varit någon form av överansträngning, eller vad som helst. Vi får avvakta och se helt enkelt. Men skönt att han inte haltar ju i alla fall. 
 
Jag känner mig så tråkig att jag aldrig kommer med nya bilder, men eftersom jag bara är i stallet nu när det är mörkt och har mest skrittat några dagar så blir det inte att man tar med kameran. Men jag har faktiskt små filmer från en träning för någon vecka sen som jag tänkte möjligtvis lägga ut och det finns intresse?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0