vad nästa vecka har att bjuda på

nästa vecka kommer bli relativt lugn känns det som. Om det inte kommer något nytt och helt oplanerat i skolan, Men om det inte gör det så har jag bara en inlämning till Torsdag, och en Engelska bok jag ska ha läst 80 sidor i till på onsdag. Utöver det har jag tänkt vara så mycket jag kan i stallet. 
För att på Fredag åker jag till pappa och på Lördag kör vi upp till fjällen för en veckas skidåkning. Men jag tänkte berätta mer om det i ett annat inlägg istället. 
 
Dagen kommer bestå av plugg samt stallet, det är väldigt fint väder så jag ska se om jag kan ta med kameran och ta några bilder ute med hästarna. 
Nu kickar vi igång denna dagen och gör någon nytta! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0