Vecka 6

Måndag: Skola 11.30-14.20, Skrittade Celle lite ridhuset och pluggade 
 
Tisdag: Skola 09.45-16.20, Sedan till Malmö hem till pappa där jag ska stanna till onsdag, Kommer behöva plugga en del och sen tänkte jag uppdatera er.
 
Onsdag: Skola 09.45-14.00, Jag ska även till tandläkaren & resten av kvällen blir det plugg 
 
Torsdag: skola, 09.45-15.40, har ett stort prov och efter skolan ska jag möta upp en kompis så ska vi till emporia och shoppa/fika lite. 
 
Fredag: skola 08.00-14.30, Efter skolan ska jag möta upp min saknade vän Alice och ta en fika och prata om allt som hänt på senaste tiden. Kvällen spenderas nog tillsammans med min pojkvän. 
 
Lördag: Skritta Celle, ut om det går annars lite i ridhuset. Plugga massor för att få gjort mycket innan lovet
 
Söndag: skritta Celle, Rida ut Daven om vädret tillåter. Plugga, träffa vänner och se till att vi får klart vår dans + öva mycket, uppvisning på tisdag.
 
Denna veckan blir väldigt lugn på hästfroten. Så då gäller det att ta vara på allt annat som går bort när man har en häst i full träning. Nu kan jag hinna träffa lite kompisar på veckorna efter skolan, vilket är helt omöjligt om jag har en häst i full träning. Kommer även passa på att rida Daven lite extra nu innan jag ska iväg på sportlovet. 
Bjuder på en gammal favorit, denna hästen saknar man varje dag! 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Det gör jag fortfarande <3 Hoppas allt går bra med hästarna för dig! Hälsa din mamma så gott!
Kram Sara

2015-02-03 @ 17:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0