Årets första tävling inplanerad

Nu är årets första tävling preliminärt anmäld. Det är i början av Februari. 
Och klassen vi ska rida är en Nationell FEI lägtävlan för Juniorer. Det är fortfarande inte helt hundra att jag ska dit för Celle har haft en liten vila ett tag nu inann och jag har inte riktigt kommit igång och förberett mig så bra som jag kanske skulle vilja. Men sen har jag också mindre chans på mig att ta mina SM kval iår för att SM går inte i Augusti som det brukar utan är flyttad till Maj istället. Så om jag räknat rätt så har jag ungefär 5 tävlingar på mig om jag ställer upp på denna första tävlingen nu. 
 
I alla fall så går tävlingen på Flyinge kunsgård, där det är så himla fin miljö, omringat som av ett slott, och stora fina och luftiga ridhus. Så det hade ju helt klart varit en fin tävlingsmiljö att starta upp i, samt lite miljöträning för den spända hästen. Men Celle har alltid varit väldigt cool ute på tävlingar förra året och inte reagerat på minsta lilla så tror inte han kommer göra det nu heller. 
Bilder på liten del av anläggningen på flyinge. 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt!! Lycka till. :)

2015-01-20 @ 20:44:39
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0