bloggtips

Tänkte att jag skulle tipsa om en super bra blogg som drivs av Evelinn, en tjej som är lika gammal som jag, hon är också en satsade dressyrryttare och har sin D-ponny Rhett Buttler samtidigt som hon nu börjat rida en storhäst som hon ska tävla och träna nu framöver. 
Vad jag tycker är så himla bra med denna blogg är att den uppdateras ofta, det är alltid nytagna bilder, och nu blir det ännu roligare när det finns en storhäst med i bilden! eftersom det är det jag håller på med nu. 
Evelinns blogg är även den enda som jag följt dagligen under mitt blogg uppehåll. 
Så tycker absolut ni ska titta in och lämna en kommentar hos henne!
klicka på länken så kommer ni direkt till hennes blogg: http://enewe.blogg.se/
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

Tack julia för dom fina orden!!

2015-01-20 @ 15:41:43
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0