Daven är kvar

har ju fått in en hel del frågor om daven är såld, eller var han har tagit vägen, och jag har bara helt glömt att berätta för er. Så tänkte ta upp det i ett inlägg nu.
 
Daven finns kvar hemma hos oss, han är till salu. Jag rider honom inte speciellt mycket just nu för jag känner att jag inte har tiden till det, och jag vill inte stressa med Celle. Jag har otroligt mycket i skolan, går en linje som kräver att jag pluggar och lägger ner tid på det. Så tiden finns helt enkelt inte. 
Däremot har vi en jätte bra deal med Frida, en nära vän till mig som ridit och tävlat på nationell nivå med sin C ponny, men efter att hennes ponny såldes så har hon inte haft häst. Så det passar alldeles utmärkt. Hon tar hand om honom så himla bra och hon är ute och fixar med honom 4-5 dagar i veckan så mycket hon hinner. Dom två passar jätte bra tillsammans. Så jag hade inte kunnat vara mer nöjd. 
 
Såklart får man ju hoppas att han blir såld snart och kan komma till nån liten satsande ryttare som kan ta vara på hans kvaliteer och visa upp dem, men till dess är det ingen stress och det känns bra. 
En bild mamma tog på mig & celle och Frida & Daven igår innan min träning, två fina hästar jag har tycker jag allt. 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle Johansson

super blogg :D

2015-01-27 @ 12:43:47
URL: http://isabellejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0