Förnya utseendet och ny info

Godmorgon på er, Känner att jag är sugen på att sätta igång bloggen lite inför kommande tävlings år som börjar nu snart. I peroder kommer jag kanske inte ha tid att blogga varje dag, men jag ska göra mitt bästa för att hålla bloggen vid liv. Jag har ju lite lättare nu när jag bara håller igång en häst. 
 
Så jag tänkte sätta mig idag och försöka göra en ny stilren header som jag bara ska ha tillfälligt. För då känns det ändå lite mer som en nystart. Sen får jag se till så någon kan komma och fota mig och Celle någon dag så vi kan få lite nya fina bilder. Under tiden jag inte bloggat har det heller inte blivit några nya bilder på oss. Så nu i början kanske jag inte kommer ha jätte mycket att bjuda på, men har fortfarande ovisade bilder från ridpass under sommaren med Celle. 

Sedan har det ju även hänt en hel del, både i stallet och ridmässigt som jag får ta lite då och då och berätta för er så ni hänger med igen. 
 
Dagens planer är alltså följande:
nu på morgen ska jag skriva klart en inlämning i svenskan, en stor ananlys som vi hållt på med sen november förra året. 
Efter det ska jag till Celle och rida ett halv lätt dressyrpass på, han har tagit det lite lugnt sen i Torsdags för equiterapeut var här. Så igår joggade jag honom i lång och låg from, och idag får jag börja jobba på som vanligt.Och efter det sättar jag mig då kanske lite med en ny header, eller väntar jag några dagar med den. För har också ett stort schemabrytade matteprov på fredag som jag måste börja plugga till. 
Bilder från fotografering i höstas tänkte visa fler bilder i senare inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0