Fullt upp

I helgen har jag haft fullt upp, i fredags åkte jag till emporia direkt efter skolan med en kompis, och efter det åkte jag till C och vi gick på bio. Alltså var jag inte hemma alls i stallet i fredags hos Celle. I lördags sen åkte jag hem snabbt och red Celle ett dressyrpass han var så himla fin! Är så nöjd över honom.

På kvällen åkte jag vidare till Sofie, rn kompis till mig som också rider och tävlar högt. Vi hade en trevlig kväll, åt god mat och tittade på film. Nu sitter jag på bussen på väg till Lund för att shoppa lite med mamma, och sen kör vi direkt till stallet och jag rider Celle ett pass i ridhuset. Ikväll ska jag plugga ordentligt och blogga! Vi hörs mer snart
Så länge får ni en liten fail bild på Celle ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0