Uteritt

Som tur är har vi inte fått någon snö till skåne och jag hoppas inte det kommer heller. 
Så idag har jag tänkt rida ut en lång skrittrunda i skogen med Celle, Det är så skönt att bara komma ut i naturen. Skön uppladdning inför helgen ;)
Idag slutar jag även tidigt redan kl 2, så jag tänkte ta en liten dag i stallet och fota nya saker, och annat som jag tänkt visa er på bloggen. Så tar en liten bloggdag idag och fixar massa roligt för er, Så är det något ni tycker att jag missat att skriva om eller som ni vill ha mer av så är det bara att slänga iväg en kommentar. 
 
När jag har ridit ut en runda tänkte jag bara jogga honom lite lätt i ridhuset och känna så han är loss och igenom i båda sidorna. så mamma kanske kan ta lite bilder på oss då också trots att jag bara joggar honom lite. Så vänta er mycket nya inlägg nu under dagen. 
min snygging! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0