Veckoplanen

Godmorgon på er! 
Uppdaterade bloggens header igår till en ny, inget speciellt och inte så vintrig men den får vara där tills vidare. Idag börjar jag inte förren halv 12 så har riktig sovmorgon, och sen har jag bara två lektioner till halv 3 sen slutar jag för dagen. När jag kommer hem ska jag snabbt ut till stallet för att hinna rida, och när jag sen kommer hem måste jag sätta mig direkt med matteboken usch. 
 
Tänkte göra upp en liten plan på hur veckan ska se ut, eftersom jag måste fokusera mycket på skolan och provet denna veckan så får Celle lite lugnare.

Måndag- Dressyrpass i ridhuset fortsätta jobba som igår
Tisdag- Celle får vila jag är inte hemma förren efter 5
Onsdag- antingen dressyr träning för Helena eller bara gå lite med honom
Torsdag- Skriver mitt stora matteprov, Träning för Helena eller rider jag själv. 
Fredag- Ut i skogen eller vila.
Lördag- Skogen eller dressyrpass
Söndag- Skogen eller dressyrpass
 
som ni ser vet jag inte riktigt hur veckan ser ut än, men det kommer nog snart bli klart, måste bara höra med Helena när det passar med träning.
bild från sommaren, jag hade väldigt svårt att sitta ner i hans stora galopp, men det har löst sig nu tycker jag! 

Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

SÅÅÅÅ roligt att du är tillbaka! har längtat efter den här dagen<3 jag är en av de som kollat in varje dag i hopp om att läsa något nytt ;)

Skulle du vilja göra ett länkbyte med mig? jag skriver om dig på min blogg och du om mig på din? :) kram

2015-01-19 @ 14:03:30
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0