veckoplaneringen

måndag: Träning för Helena med Celle, tar med kameran så det blir nya bilder i till er. 
Tisdag: Celle får antligen vila eller skrittas ut om jag hinner det innan det blir mörkt. 
Onsdag: Får han gå ett litet lättare gympa pass i ridhuset. och innan dess hade jag tänkt skritta ut en runda så han får träna sina muskler i uppförbackar osv. så vi varierar träningen. 
Torsdag: Träning för Helena 
Fredag: skritta ut, lättare gympa pass. 
Lördag: förhoppningsvis tävling, har fortfarande inte riktigt bestämt om jag ska starta eller inte. 
Söndag: Skritta
 
Men så här kommer planen se ut, Celle kan sina saker och jag vill inte slita på honom för mycket därför kommer han inte gå stenhårt varje vecka och veckan innan en tävling, utan han ska bara motioneras så han inte blir allt för laddad. 
 
Tror detta uppläget blir bra för honom, kanske det blir någon ändring men jag känner mig ganska säker på denna planering. 
gammal bild som jag hittade på datorn, tyckte den var härlig. Fina lilla Daven 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Är Daven såld?

2015-01-26 @ 15:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0