Första tävlingen på nästan 1 år

I tisdags var jag och Celle iväg på vår första tävling sedan skadan i oktober, det var så himla roligt! och jag satt nog bara med ett leende på läpparna hela ritten, och påvägen dit. Han tog det hela med lugn och tyckte nog själv det var himla roligt att komma ut igen. Det var bara en liten kvällstävling, men vi red en MSV:B4, och slutade på en 3de placering. Trots väldigt konstig och oseriös bedömning. Men det orkar vi inte lägga någon energi på, huvudsaken är att Celle var fin och att vi äntligen på på G igen. 
På ärevarvet sen laddade han verkligen till och gjorde perfekt piaff i takt till musiken, Då fick han uppmärksamhet ;)
Det var även så roligt för flera stycken kom fram och sa att jag hade en super fin häst. Det känns lovande om han håller sig såhär fin nu i fortsättningen! 
Mamma var snäll och fotade massa fina bilder som jag kommer visa er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0