Hur veckan ser ut

Nu har jag äntligen tid att ta tag i bloggandet och det känns så kul, massor med ny energi har jag, och det finns så mycket mer att skriva om nu när Celle är igång. 
 
Jag tänkte börja med att berätta för er hur denna veckan ser ut. Det är otroligt lungt, Man kan nästan säga att jag redan fått sommarlov för vi har nästan inga lektioner, och alla prov och allt är klart. hur najs är inte det. 
 
Måndag(idag)- Skola 11.25-14.50, börja plugga lite Danska, Jobba, Celle vilar
Tisdag: skola 09.45-10-50, Hem rida ett jogging och lösgörande pass på Celle. kanske jobba
Onsdag: inga lektioner alltså ledig, Celle ska få komma ut i skogen, jobb?
Torsdag: skola 09,30-10.40, hänga lite i stan med kompisar, Träning med Celle på eftermiddagen
Fredag: Inga lektioner, Lätt joggingpass på Celle. Student på eftermiddagen
Lördag: Plugga lite danska, har inte planerat helgen hur jag ska rida. Träffa C, 
Söndag: plugga lite, rida, och jobba. 
 
Trots att jag har haft rent ut sagt olidligt i skolan dem senaste veckorna med upp till 5-6 prov/inlämningar i veckan så lönar det sig i slutändan. Det är faktiskt väldigt skönt att ha såhär lite nu, det enda jag har kvar i skolan är ett Danska prov som jag ska göra i nästa vecka. 

juste ja! jag var för en vecka sedan och fixade mitt hår, jag satt som hårmodell för min kusin och en frisör&fotograf  vid namn Johan Bergelin. tillsammans bestämde dem hur mitt hår skulle bli och samt stylade det. och sen skulle det fotas lite. Jätte roligt var det och det blev stor skillnad, jag var ganska mörkbrun i håret innan med lite ljusbruna slingor. Men jag har bara fått positiva kommentarer så det känns skönt, var lite nervös i början. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0