Onsdag

Igår blev det lite ändringar i planeringen, Celle fick gå ett hårt dressyrpass, jag var tvungen att få igenom honom lite i vänstersidan, han blir lite stel där till vänster för han är inte riktigt stark än i sin vänstersida, så man måste få igenom den och liksom få över lite mer till högersida så han tar mer stöd i högertygeln också. Så det jobbade vi mycket med, han blev väldigt trött men tror det var bra för honom. 
 
Idag hade jag däremot tänkt att han skulle få komma ut i skogen, men eftersom det blåser himla mycket vet jag inte om det är det bästa alternativet. Vi får se om det kanske lugnar sig lite senare i eftermiddag. För det är annar fint väder med sol. 
Så nu på förmiddagen har jag mest suttit och pluggat lite danska, så tråkigt men nödvändigt så jag kan klara det sista provet. Det är bara glosor och jag tycker det är så himla tråkig att sitta och plugga in glosor, och nu har jag ju också minst 150-200 glosor. men tar några i taget. 
Juste måste ta med kameran till stallet snart så ni kan få lite nya och fräsha bilder, just nu får jag visa samma bilder om och om igen känns det som. 

Kommentarer
Postat av: E

Är Daven såld?

2015-06-04 @ 21:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0