planering sista skolveckan

Hej allihopa, det har inte blivit någon direkt uppdatering i helgen då jag inte har varit hemma, utan jag har varit med min pojkvän hela helgen. 
Men denna veckan har jag laddad bloggen med lite mer inlägg och jag har sagt till mamma också att hon ska fota oss någon dag. 
 
Planerna för denna veckan:
Måndag: Dressyrpass på Celle, Jobba, ledig från skolan
Tisdag: Celle ska vila, ledig från skolan, min pojkvän tar studenten så ska fira honom♥
Onsdag: Skola 09.30-14.00, Rida ut Celle om vädret tillåter
Torsdag: snabbis till skolan, Träning med Celle
Fredag: Skolavslutning! Celle vilar, har inga planer för fredag direkt
Lördag: Rida Celle, jobba, packa 
Söndag: Tävling! 
 
Jag hoppas kunna planera in något under fredagen, annars kanske jag följer med och firar min kusin som tar studenten. Är oftast så rastlös så att bara sitta hemma vill jag inte göra ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0