stan

Idag hade jag lektion i 10 minuter, vi skulle få vårt slutbetyg i engelska och sen fick vi gå.
Så jag och en kompis bestämde oss för att gå in till stan och kolla lite, Jag fick med mig lite smått och mest basic saker idag, men det är såna saker man alltid kan ha på sig och som är fina. 
Sedan beställde jag hem lite saker för ett tag sen också som jag tänkte visa er. 
på första bilden är det en svart crop top, som är lite halvt genomskinlig på vissa ställen, Den fanns också i Neon rosa vilket var rikigt coolt! tänk er det på en sommarfest. så ska se till att köpa den också då dem var billga. köpte även en till crop top, en vit, axellös. Men glömde ta kort på den. 
Och sen är det en bild på min klänning som jag tänkt bära på alla studenter, och kanske skolavslutningen, jag beställde den också för ett tag sedan,Tyckte den var lite speciell i mönstret och det var lite kul att komma med något nytt. 
Sedan från stan idag fick jag också med lite smycken som jag inte fotade. Och ett par nya vita byxor.
jag har också beställt lite saker som jag fick hem för nån vecka sen, en helt vanlig högmidjad kjol, i lite längre modell. Hade gärna haft den i lite gladare somrig färg dock. Sen är det ett par pösiga höga shorts. Dom är så himla sköna att ha på sig, så dem kommer jag bära mycket i sommar. Så funderar på att klicka hem något par till i en annan färg. Och sedan klickade jag också hem två st bikinis, inget alls speciellt men tyckte dem var fina och dem var på rea också så dem var väldigt billiga, hade annars inte tänkt köpa bikini för jag har redan ganska många nya. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0